mandag 31. januar 2011

Fra inspirert til frustrert

En stund før jul i 2010 (rettere sagt i oktober 2010) fikk jeg for meg at det var lenge siden jeg hadde scrappa kort eller noe som helst. Etter å ha surfa litt på diverse flotte blogger om scrapping ble jeg superinspirert, og lysten til å dra fram scrappeutstyret ble for stor til å tøyles. Til tross for flere andre pågående prosjekter, inkludert julegaveplanlegging, bare MÅTTE jeg ta frem utstyrseska mi! 

Først tenkte jeg at det var på tide å begynne med julekort, men etter å ha vært i utallige butikker uten å finne julepapirer, endte jeg opp med de samme gamle papirrestene jeg hadde i eska. Inspirasjonen var fortsatt tilstede, men idéene og planene måtte gjøres litt om. 

Etter å ha klipt, limt, stemplet, skrevet og til slutt kastet flere halvferdige kort, steg frustrasjonen over mangelen på både papir og pynteting som kunne bli til noe vettig. Jeg fikk "klemt ut av meg" dette kortet her etter tre frustrerende kvelder, og innså at scrappeinspirasjonen var fullstendig kvalt for denne gang! Kom det noen gang til å bli noe av julekortene for 2010???




Og for den som fortsatt måtte lure, - Ja, jeg klarte mot alle odds å lage julekortene! Hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar