lørdag 21. mai 2011

Safari

Noen ganger kan livet føles som en safari; mye forskjellig å oppleve, både på godt og vondt. Spennende ting og skumle ting...Og det tar litt tid før man lærer seg å se hva som er trygt og hva en bør holde seg unna. Eller hvor en bør reise, og hva som er gunstige fluktruter når ting blir for skummelt eller farlig. Jeg er litt usikker på om jeg har klart å erverve meg denne lærdommen, men jeg gjør i allefall tapre forsøk. 

Det føles som om jeg har befunnet meg i dårlig område, type ørken, de siste 4 årene. Her har jeg møtt på både slanger, sandstormer, tordenvær, røvere og det som værre er. Og kjøretøyet har gått tomt for drivstoff. Har føltes som en endesløs vandring i intet. Søket etter bedre omgivelser har etter hvert blitt nokså omfattende. Kommer i håg mange ordtak en kunne benyttet her, men tror dere skjønner tegninga...

Uansett - skal man komme seg ut av ørken må man bare få tak i drivstoff og fylle tanken! Kjøre opp nye stier i nytt landskap! Håper det vil bringe meg til fargerike omgivelser med mye nytt og spennende, og at ting går min veg fremover til en forandring. Har hørt at å visualisere det man ønsker seg skal gjøre det enklere å nå målet..

Jeg ser...spirende...frodig...håpefullt...og litt brennende...! Noe slikt: 



Forandring fryder. Ha en flott helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar