onsdag 23. mars 2011

Frk. Fiffis fjonge fisker

Jeg liker fisk. Jeg kan ganske mye om fisk, men jeg spiser alt for lite av det. 
Jeg har derimot kompensert for dette med å eie et tøy med masse fisker på! 
Til og med i favorittfargen min - lilla! 
På blå bakgrunn kan det jo ikke annet enn å bli fint. 

Et noe barnslig stoff som jeg lurte på hva jeg skulle bruke til endte opp på en toalettmappe tiltenkt barn. Den rommer kanskje mer enn barn har behov for å putte i en toalettmappe, så jeg tenker at voksne som liker lilla fisk også kan få bruke den. På innsiden er det voksduk slik at man kan vaske den innvendig uten å måtte hive den i vaskemaskinen!



Jeg måtte ha hjelp av Fru Flid på endene av glidelåsen siden jeg ikke hadde planlagt målet skikkelig før jeg la ut på ferden (Ja - jeg er litt for utålmodig til å planlegge skikkelig!). Hun fikk gjort det beste ut av det, og snill som hun var endte hun til og med opp med å skade seg selv. Nåler kan være skumle ting. Men Fru Flid er vant til å stikke seg på nåler. Hun er faktisk så herdet at hun ikke merker det når hun stikker seg. Resultatet av det ble en liten blodprikk på den ene siden på toalettmappa. Lurer på om jeg skal beholde mappa selv og verdsette blodprikken fra min kjære mor, eller om jeg skal vaske den og la noen andre få overta den....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar